Foutmelding aanvraag visverlof

Foutmelding aanvraag visverlof

  • Je hebt jouw visverlof aangevraagd en betaald via het e-loket, maar je krijgt een foutmelding?
  • Je hebt geen mail ontvangen met je visverlof na uitvoering van de betaling?

Momenteel ondervinden enkele gebruikers technische problemen waarvoor onze excuses. We trachten zo snel mogelijk het probleem op te lossen.

Je kan op de twee onderstaande manieren alsnog jouw aangevraagde en betaalde visverlof raadplegen en downloaden:

  1. Via deze rechtstreekse link: mijn visverlof 2021
  2. Je kunt ook deze stappen ondernemen:
    1. Start een nieuwe privésessie op in je browser:
      • CHROME: Start een “Nieuw Incognito-venster” via “CTRL+SHIFT+N” of selecteer dit venster door op de drie puntjes rechts bovenaan in je browser te klikken.

      • EDGE (Chromium): Start een “Nieuw InPrivate-venster” via “CTRL+SHIFT+N” of selecteer dit venster door op de drie puntjes rechts bovenaan in je browser te klikken.

      • FIREFOX: Start een “Nieuw privévenster” via “CTRL+SHIFT+P” of selecteer dit venster door op de drie streepjes rechts bovenaan in je browser te klikken.

      • SAFARI: Start een “Nieuw privévenster” via “SHIFT+COMMAND+N” of selecteer dit venster via "Voorkeuren -> algemeen -> open Safari met”       

    2. Open het e-loket in deze nieuwe sessie

    3. Ga naar 'Mijn overzicht - Reeds ingediend'.

      • Je visverlof staat in dit overzicht. Open het formulier van je visverlof. Onderaan het formulier vind je de knop ‘Afdrukken visverlof’: via deze knop kun je jouw visverlof raadplegen.

Als het toch niet lukt om je visverlof op deze manier te raadplegen, gelieve een mail te sturen naar visverlof@vlaanderen.be met vermelding van jouw naam en adres.